Bio IMAX - The hunger games

Vaknade upp sent, har numera vänt på dygnet. Jag gjorde det jag gör bäst på, dega. Jag vilar fortfarande mina vrister och hoppas på det bästa. Jag blir lite galen men vad är inte bättre än att skypa lite. Jag skypade med min lilla goding Leah och syrran. Tiden försvinner så fort i skype. Man kan sitta i timmar och det känns som minuter. Vad pratar man om och hur kan tiden ens gå så fort. Elena och jag bestämde för att gå på bio, The hunger games. Jag vet att familjen vill att jag ska läsa boken innan. Men jag har verkligen ingen tid till det, innan den slutar gå på bio. Nu ljög jag lite, jag har all tid i världen men jag har inte orken att ge den tiden till att läsa. Jag är inget fan av att läsa. Boken måste vara riktigt bra för att jag ska fastna och ge det den tiden den förtjänar. Finns några få böcker jag har lyckas att dra mig igenom. Elena kom hem till mig och vi åkte vidare till bion utanför Lloyd center. Den har en såkallad IMAX biograf. Det ska vara bättre ljud och bild tror jag. Jag är inte helt säkert med det ska väl vara riktigt surround sound system. Det var inte riktigt värt de pengarna. Det kosta lika mycket som att gå på vanlig bio hemma. Filmen var bra, helt klart sevärd men jag trodde den skulle vara råare. Så familjen har pratat om den trodde jag det skulle bli en slaktarfilm med många tvistar. Fast så var det inte riktigt. Boken har nog mer detaljer och ger lite mer kräm. Jag trodde att slutet skulle få en bra vridning och hoppa nästan till av lycka men ropa aldrig hej förän du hoppat över bäcken. Vi kom hem sent och jag satt väl en stund vid datorn och dega innan jag kröp ner i sängen för att sova.




Leva som man hade all tid i världen!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback