Eget boot camp

Skuttande upp ur sängen! Haha, inte direkt. Jag var inte så värst motiverad för måndagmorgon. Trampade på och skjutsade barnen till skolan. Fixade mig i ordning inför boot camp och åkte iväg. Något som inte var motiverad var vår tränares bil. Den gick sönder på vägen. Inte för att vi fick den informationen på direkten. Vi körde igång själva. Vi körde lite mix av de uppvärmningar vi hade. Sen hade han inte suddad ut torsdagens träning från tavlan. Så vi gjorde det och la till lite grejer. Det blev en riktigt bra träning. Det var roligt och hårt. Skönt att få en liten twist på dagen. Annars har mina måndag i princip sett likadana ut sen slutet av september förra året. Väl hemma segade jag och umgicks med sonen. Åkte vid klockan sex för att plocka upp pappan och kompisen på flygplatsen. Vi åt middag och fick höra om hans resa. Det blir som extra krydda på familjemiddagen när någon har varit borta. Familjemys innan sängdags.



Gilla omväxling!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback