En del ärenden

Jag vaknade klockan sju, bra störande. Jag var inte supertrött men valde att ligga kvar ändå. Jag gick upp runt halv nio och då låg grisen fortfarande och sov, fantastiskt! Jag åt frukost och gjorde mig klar. Jag kollade lite på min lapp som jag hade skrivit. Jag hade lite att fixa och titta efter. Så jag tog på mig mina skor och åkte först i väg till posten. Där postade jag lite grejer åt mamman. Sen åkte jag till en skoaffär och hittade mig ett par svinsnygga sandaler som jag köpte mig. De blir perfekta i Miami. De var konstigt nog sköna och lätta att gå i. Fast det får bli att gå in dem innan så man inte får skoskav av remmarna. Måste även erkänna att jag hitta dem på rean och gav 140 sek för dem. De kostade 460 kr från början. Jag älskar att handla på rean här. Drog runt lite i andra affärer och kollade lite. Jag gick sen in i alkoholbutiken och köpte mig en Licor 43. Såklart fick jag visa mitt leg och flörta lite med killen i kassan. Han såg riktigt bra ut. Jag blir dock alltid lika stum och får bara fram korta svar när de är gulliga och pratar med en. Jag sätter mig alltid i bilen och skrattar åt mig själv. Fan att jag alltid ska bli sån. Jag vet att de kommer prata med en, för folk pratar alltid med mig i alla affärer. Vare sig det är kunder eller arbetare. Sprang in i mataffären och köpte till mina svenska maträtter. De hade ingen smirnoff så jag fick springa in på Fred Meyers på vägen hem. Har hittat en smirnoff ice som är snuskigt god, raspberry burst. Rekommenderar den starkt. När jag kom hem lagade jag spagetti och köttfärssås. Elena kom över en sväng efteråt och vi hyrde film, The sitter. Jag garva så jag höll på att dö. Vi båda gjorde det.







Underbara semester!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback