Lloyd center och svensk tacos

Vaknade upp klockan sju idag igen. Såklart klev jag inte upp utan låg kvar, bara för att jag kan. Grisen vaknade senare än mig idag också. Han hade däremot vaknat någon gång under natten och förstört hans säng och en handduk samt tuggatsönder toarullen. Det var stoppning från hans säng överallt. Jag glömde helt att ta kort på det också. Det var en roligsyn och han får skylla sig själv. Jag gjorde mig iordning och drog iväg till Lloyd center. Jag letande i förstahand efter shorts. Kollade mesta dels efter sommarkläder. Man ska aldrig åka och leta efter saker för då hittar man det aldrig. Jag kom därifrån med tre par svindyra trosor från Victoria´s secret. Åkte till Target vid mig och hittade mig ett par shorts. Ett par billiga som jag inte riktigt bryr mig om de går sönder eller jag glömmer dem. Nu har jag i vilket fall två par i Miami. Ska köpa mig ett par nike träningsshorts också. Förhoppningsvis blir det väl lite träning i Miami. Eftersom jag fick hjärnsläpp i affären häromdagen fick jag dra en runda till mataffären. Det jag fick hjärnsläpp om var hur mycket köttfärs jag skulle ha. Jag visste hur många gram jag behövde men det blev helt fel när jag sa i pound till han i disken. När jag kom hem gjorde jag tacos till mig själv. Det satt för himla gott. Jag har saknat tacos så sjukt mycket. Jag åt majs på burk för första gången sen jag kom hit. Det var sjukt gott. Tryckte mig två stora wraps. Mådde sjukt dåligt sen. Jag är inte van att äta lika mycket längre. Slappade framför tv och tittade väl på en film eller två. Tiden rullade iväg och jag börjar mer och mer vända på dygnet. Varför gör man alltid det när man är ledigt. Jag är i försig en nattuggla så det är väl inte sååå konstigt.







Inget passar, inget är snyggt! Dunderklumpen!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback