Slöeri och Carro!

Var vaken sent igår och vaknade sent. Jag gjorde inte så mycket denna dagen. Jag slöade och fixade med lite saker. Jag hamnade framför tvn igen. Klockan sprang iväg snabbt. Caroline loggade in på sin skype och jag ringde upp henne. Timmarna bara sprang iväg. Vi hade hur roligt som helst. Första gången vi prata och såg varandra sen vi sa hej då på min avskedsfest i augsti förra året. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Ändå känns det inte som man har varit ifrån varandra. Man känner varandra och har så mycket att prata om. Halva natten försvann och det blev inte så mycket filmtittande för min del. Hann däremot se lite av det nya punk´d med Justin Bieber. Jag kan säga en sak och det är att jag inte kommer att följa det. Även om man får sig ett skratt. Bjuder på en bild somCarro tog på oss, även om jag ser förjävlig ut!







ÄLSKA SKYPE





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback