Snö såklart

Finns det något värre än att vakna upp och det är täckt med snö. Värre är väl att jag inte har bra däck på bilen och jag ska köra. Annars är väl snön inget dåligt. Som tur var mamman hemma och vi fick alla åka i en bil. Bilen med bra däck på. Vi var tvungen att fixa håret på dottern också. Hon fick åka till skolan med spolarna i håret och vi fick fixa det sista i klassrummet. Det blev mycket bättre än gårdagen. Jag såg pjäsen för första gången idag. Riktigt imponerad av dottern. Hon är lite småblyg men hade ett stort sångsolo och gav allt. Solen låg på och jag kunde ta mig till stability ball. Ingen skulle hindra mig, inte ens sommardäck. Det var verkligen stor skillnad på vädret när jag åkte dit och när jag åkte hem. Skönt att det försvinner snabbt här borta. Inte som i Sverige direkt. Plockade upp dottern. Körde iväg henne till fotbollen. Ikväll fick vi middagsgäster. Det var en gammal jobbar kompis till mamman. Som hon är mycket god vän med fortfarande. De påminnde mig om det svenska folket. Roliga, lätta och min sorts humör! Det var en sjukt trevlig middag med otroligt mycket skratt. Jag fick sitta röd som en tomat lite då och då. Min familj generade mig genom att prata en massa gott om mig. Jag är så dålig på att ta emot komplimanger. Efteråt mådde mitt självförtroende så gott. Kunde inte sluta le när jag kröp ner i sängen för att sova.






Älska, älska, älska!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback