Soffan, skype och chokladpudding

Idag vaknade jag upp senare. Vet inte om det gjorde mig så lyckligare. Vädret är verkligen skit och det påverkar humöret och ordentligt mycket. Vare sig man vill det eller inte. Idag orkade jag inte göra ett skit. Jag var hemma hela dagen. Jag vet inte vad jag gjorde som gjorde att tiden försvann. Jag tittade på några filmer. Satt i soffan och lyssna på musik. Jag funderade väldigt mycket över min framtid och dylikt. Vad jag vill göra och vad jag vill ändra. Man hinner tänka en hel del här börta. Vilket är mer eller mindre bra. Jag hade inte tid med det förut. Det värsta är att man går igenom alla sina känslor också. Jag låter töntig nu men att jag verkligen frågar mig själv hur jag känner för saker och ting. Jag har alltid bara förtryckt skiten, speciellt om jag tycker det är ledsamt eller jobbigt. Jag är inte den som gråter, jag surar hellre. Jag skypade med både pappa och syrran under dagen. Det är lika roligt att se lilla Leah men även min syster. Vi har kommit varandra väldigt nära. Vi pratar om allt möjligt och vi har inte alltid samma syn. Vi är så olika när det gäller vissa saker. Jag är den som är ute och reser och hon startar familj. Vilket är bra, för då kan man njuta av varandras framgångar. Jag älskar även att diskutera med någon som har en annan syn på saker. Jag älskar min syster. Till kvällsmat blev det lite rester från tacosen och till efterrätt blev det svensk chokladpuddig. Den smaka inte riktigt som jag ville. Amerikansk mjölk och grädde smakar absolut inte svenskt men äckligt var det INTE.







Tänkeri AB






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback