St Patricks day

Jag var olydig och inte bar något grönt. Jag hade däremot turen att inte bli sparkad. Fille och jag åt frukost med familjen. Vi var duktiga och åt havregrynsgröt. Efter frukosten drog vi vidare till target för att köpa lite grejer. Fille köpte sig bl.a. hårblekning, slingpaket. Så det sysselsatte vi oss med hemma hos mig. När vi var klara drog vi vidare till en sportaffär. Fille ska ta tennislektioner nu i vår och ville titta på rack. Klockan sprang iväg och vi var tvugna att åka hem till Fille. Hon skulle jobba under kvällen. Så medan barnen sover tittar vi på film och äter gott. Jag köpte god glass och Fille hyrde filmen footloose. Det var inte riktigt min typ av film, gav mig inte så mycket. Vore däremot fel och säga att den var dålig. Vi snackade massa framtidsplaner och det känns alltid lika gött efteråt. Jag sov över hos Fille. Blev en hel del tv tittande innan vi somna. Jag somnade först idag igen, helt otroligt.


Vilja tusen saker samtidigt!




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback