SVENSKT PÅSKBORD!

Sonen var hemma från skolan idag eftersom han hade jetlag. Han gjorde en massa läxor som han hade fått. Jag skypade med Sandra. Vi pratade om allt möjligt och tiden försvinner i ett naffs. Jag gjorde lunch och spenderade även lite tid med sonen. Sonen och jag åkte sedan iväg till skolan för att hämta upp de andra. Han skulle även kolla i upphittade saker, så han inte hade glömt något. Skolan skänker nämligen iväg sakerna innan loven. Det var sista dagen innan springbreak. Vi firade det med att fika på Sesame donuts. Jag kan säga att det satt fint men äckligt. Jag vill egentligen inte innerst inne proppa i mig sån skit. Jag vet hur mycket bättre jag mår utan den. Fast hjärnan med sockerberoendet vill stoppa in den. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tyckte den var god. Väl hemma igen degade vi och umgicks. Elena kom och plocka upp mig strax efter sju. Vi åkte iväg till IKEA och mumsade som aldrig förr. Det var gott och jag blev så äckligt mätt som jag ska bli. Fick förklara lite grejer om maten och kan man annat än att sakna familjen och släkten mer. Det är alltid dem som sitter bredvid en när man bombar i sig all mat. Roliga var att de hade julskinka på påskbordet. Jag var inte ledsen över det eftersom jag missade julbordet. Tråkigt att de inte bjöd på påskmust till maten bara. Jättemycket mumsiga efterrätter som kladdkaka, tårta och semla. Jag glömde såklart min kamera. Äcklig mätta åkte vi till mig och hyrde film. Vi såg en bra magifilm med mumsiga killar i. Pappan fixade så vi hade bra ljud och såg till att vi hade det bra. Han är bara för snäll. Snackade lite med Fille på skype också.



Fredagsmys till MAX





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback