Vårväder!

Vaknar upp och solen skiner i mitt rum. Solen går numera upp före jag vaknar. Vilket är ungefär kvart över sex. Såg till att barnen kom iväg till skolan och tog mig en tupplur. Vet inte varför jag gjorde det. Jag behövde det inte men bara för att jag kunde gjorde jag det. Drog iväg till träningen, stability ball. Tråkigt att vara inomhus när det var så fint väder. När jag kom hem gjorde jag iordning en tacosallad och satte mig ute på altanen. Jag satt där tills jag skulle plocka upp barnen. Lyckades få lite färg och fräknar. Nu snackar vi om färgen röd. Jag blir inget annat än bränd och återgår till min ljusa färg. Plockade upp barnen från skolan. Väl hemma umgicks jag med barnen och titta väl mer eller mindre på när de gjorde sina läxor. Titta lite på supernatural med sonen. Han säger att det är så töntigt men ändå hoppar han upp på min säng och tittar på det med mig. Undra om det är jag eller supernatural som är bra, haha.






Hoppet om våren smyger sig på!




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback