Åskväder och Fille

Numera ligger jag alltid kvar i sängen. Matlusten är inte den största. Jag blir inte hungrig så snabbt på morgonen som förut. Jag antar att det beror på att jag inte slösar någon energi. I vilket fall så skypade jag med Sandra en jättelång stund. Hon skulle sedan sova och jag skulle med pappan och hämta bilen på verkstaden. Hem igen för att invänta middagen. Åt snabbt för att komma iväg till Fille. Precis när jag skulle åka iväg började det regna massor och det åskade även. Det åskar väldigt sällan här. Som jag har längtat! Jag tycker det är så supermysigt. Fille och jag gjorde inte så mycket mer än att titta på tv och snacka. Tiden bara försvinner och man kan prata om allt från himmel och jord. Kom hem sent och skypade lite med Andreas innan jag gick och la mig igen.






Åskmys!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback