Dåligt humör och minne

Humöret var inte på topp denna dagen. Jag var supertrött på att hoppa runt på ett ben. Jag ville bara spy åt det. Familjen märkte även att jag inte var på humör. De frågade hur det var med mig, vilket är förstårligt. Jag var bara så less på att ha benet i en jävla skena och inte kunna gå på den. Jag skulle iväg på en hej då fest men glömde helt bort det. Vilket jag inte kom på förän några dagar senare. SHAME ON ME! Jag spenderade min dag genom att titta på filmen The social network och tv-serien How I met your mother. I Sverige var det även morsdag så jag skypade med alla där hemma inkluderat mormor. Jag ringde även upp pappa en sväng. Var lite skönt att få spy lite galla över mitt ben. Jag äter inte några smärtstillande längre heller, så smärtan går till mitt huvud ibland.




Hemsk människa!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback