Memorial day

Dagen då USA hedrar minnet av de soldater som har mist sitt liv i krig. Behöver jag säga hur ont i magen jag fick när jag såg alla blommor på kyrkogården. Det är så otroligt många som har dött i krig. Det gör ont i mig att de dör för sitt land. En ädel sak att göra men det känns så onödigt. Alltså att kriga känns onödigt. Varför ska det finnas så stora konflikter att vi måste kriga, att vi måste förlora våra nära och kära. Idag kom mamman hem från sin resa. Hon har varit hos sin syster. Hennes systers son tog studenten. Jag passade på att slappa hela dagen eftersom pappan också var ledigt. Jag var ledig helt enkelt. Imorgon ska det bli nya tag. Idag slappade jag och bakade chokladsnittar. Vilket är superuppskattat av kakmonstret, pappan. Hans favorit efterrätt är kakor. Vi åt en välkommen hem middag, grillat! Spenderade kvällen med min kära familj.







Im getting stronger!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback