Stress, möte, film och utemiddag

Vaknade upp tidigt för att skypa med Britta. Vi skulle planera lite på vår resa och ta igen massa snack. Värsta av allt var att jag hade glömt av att jag hade möte klockan elva. Så vårt samtal blev inte så värst långt. Jag hann få reda på det viktigaste innan Elena plockade upp mig. Vi blev en kvart försenad men det bästa var att jag kunde skylla på att jag bara kan använda ett ben. Jag fick berätta hela historian för min LCC och au pairer. Lägger man lite coolton på historian kan man få det låta lite bättre än vad den egentligen är. Mötet var nog det kortaste i historian. Alina, Elena och jag gick runt på Saturday market och kolla lite. Elena och Alina tog sig något och käka. Därefter blev det Voodoo doughnut. Äntligen fick jag också äta det. Förra gången vi var där körde jag 60 days challenge. Jag tog mig en voodoo doll. Jag skrattade så hårt åt den. I den var hallonfyllning och han var mördad av en saltepinne. Den var såklart supergod och super söt. Elena och jag åkte hem till mig och hyrde filmen Real Steal. Ni lär känna mig nu och förstår vad jag kommer att skriva. Hur snygg är inte Hugh Jackman, MUMS! Filmen var bra och fin. Sonen gjorde oss sällskap också. Jag tycker det är lika roligt varje gång jag har folk här. Barnen drar sig till en och vill vara med. Det är inte bara när jag kompisar utan även på helger när de har tid över. Jag mår riktigt bra av att de vill hitta på saker med mig och vill spendera tid med mig. När filmen var slut åkte Elena hem och resten av familjen åkte till en restaurang i downtown. Vi mötte upp deras släktingar och åt en god middag. Det var mycket trevligt och jag tog mig en sista drink innan operationen och smärtstillande!






ÄLSKA massa på schemat!







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback