20 år om 24 timmar

Snart öppnar systemet sina dörrar för mig, eller mena jag godtar mig i kassan?


Tredje december

Vaknade tidigt för att åka iväg till jobbet. Var så otroligt sleten, ögonen var nog inte öppna. Kommer inte riktigt ihåg hur jag kom till jobbet men vet att jag körde bil. Mötet gick bra och vi fick läxa till nästa gång. Skriver det här för att jag ska komma ihåg det. Finns det något värre än att glömma av det och sedan komma på det när man drar upp dörren till jobbet?! Under mötet ringde det en massa och var sjuka, så det sluta med att jag jobba 17:00-01:15. Skit taskigt mot Britta som ska komma till mig i eftermiddag. Efter mötet åkte jag hem och städade som en galning, vet inte vart jag fick den energin ifrån för det enda jag kunde tänka på var min säng och hur underbart det vore att sova. Strax innan klockan ett kom Johanna och hämtade mig. Vi åkte till Jysk och jag köpte mig en födelsedagspresent till mig själv. När man lever som en singelkvinna får man unna sig själv mycket mer! Jag köpte mig en matta som kommer på bild lite längre ner. Vi möte sedan upp Madde för att ta en fika på Söderströms, mysigt och jättetrevligt. Sen var det tyvärr jobbet som gällde men fy vad trevligt det var att jobba med Johanna!! Vi stängde ihop och när klockan slog tolv snöade det. Skämde ut mig inför en gäst genom att skrika, JOHANNA DET SNÖAR!! Helt överlycklig. Det snöade för första gången på min födelsedag på säkert sex år, helt otroligt. Åkte hem till min Britta som låg och sov på min soffa. Väckte henne och tjöta nästan hål i hennes huvud. Jag var inte trött för fem öre och det var ett tag sedan jag träffade Britta. Eftersom det var min födelsedag fick jag öppna mina presenter från henne, TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Massa bra saker och min garderob fick ett ordentligt ansiktslyft. Somnade mycket mycket mycket sent...






Tjugoen dagar kvar..



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback