Gilles äckliga pepparkaksdeg

Detta inlägget borde ha kommit lite tidigare då det även kommer innehålla en varning!

Sjunde december

Känn på denna... vaknade i hyffsad tid och kom till jobbet svintidigt och cyklade t.o.m. Jag kan chocka folk och mig själv. Jobbade mina plågsamma nio timmar. Finns det något mer underbare än att spedera tio timmar på jobbet? Om man ändå kunde vara arbetsnarkoman som totalt dyrkade/ älskade sitt jobb. Det hade underlättat en hel del kan jag säga. I vilket fall ska jag åter gå till dagen. När jag hade slutat hade jag fått ett sms från Johanna om jag ville hänga med till Madde och baka pepparkakor. Vem säger nej till något sånt, inte jag i vilket fall och jag hade tvättid med världens största tvätthög. Det är mycket roligare att spendera dagen med underbara människor än tvättstugan där man får kasta sig på nyckeln för att kunna tvätta på sin bokade tid. Men shit vad jag flyger i väg med skrivandet. Kanske blir så när man varit utan den ett tag? Det är ju trostallt två inlägg på en dag. Har inte en koll, vågar inte ens titta hur mycket jag ligger efter. Aja, väl hemma hos Madde öppnade vi GILLES färdiga pepparkaksdeg och började gavla och ha oss. Såklart smakar man på den och den smaka starkt och glögg?! Ursäkta men senast jag åt pepparkaksdeg så smaka den fan inte så! För att inte tala om hur den smakade när den hade varit i ugnen, vi fick slänga allt för det smaka förjävligt. Madde ringde senare för att få reda på att det hade blivit produktionsfel fast de hade inte återkallat dem. SÅ VARNING FÖR GILLES PEPPARKAKSDEG! Trevligt hade vi när vi satt vid Maddes köksbord och tjöta! Vi åkte hem ganska sent för att hämta upp Johannas Alexander, för att ta en måltid på McDonald's. Åkte hem för att sova sönder.. Inga bilder idag heller tyvärr 


Sjutton dagar kvar..



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback