Harrys

När jag kom hem efter jobbet i torsdags så hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning inför utgången till Harrys med jobbet. Jag åkte vid fem över halv sju till min pappa för att hämta mitt skärp men inte fan hittade jag det! Letade som en galning och sprang runt i höga klackskor.. jisses behöver motion och vana att gå i de skorna  för fy! Fem i sju stod jag utanför Quyen för att han skulle åka med mig. Vi åkte till Harrys och mötte upp de andra, tur att vi inte var sist! Väl där inne åt vi mat, jag åt en mycket god kycklingtoast! Klockan nio var det music-quiz och mitt lag kom sist! Haha men det var as svårt. Många frågor om band och dylikt från 70-talet. Efter allting åkte Quyen och jag till jobbet, han käkade och jag hämtade medarbetarsamtals-pappret och fyllde i det. Vi satt en stund med Malin och Markus. Glömde helt av klockan och var hemma strax efter tolvslaget.


Lite bilder från kvällen..





Hade jättetrevligt!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback