Jobb&bowling!

Denna dagen började verkligen inte bra. Jag försov mig för första gången till jobbet. Fan vad jag hatar att göra det, så pinsamt och pissigt. Jag fick verkligen panik och var på jobbet på mindre än tio minuter. Tur att jag bor i stan annars hade det tagit en stund till. Jag började dagen 06:43 istället för 06:30. Dagen rullade på och jag blev bara tröttare och tröttare. När klockan var fyra på efter middagen var jag så övertrött att jag hade överskottsenergi av någon konstig anledning. Halv fem slutade och jag var fortfarande uppe i varv med en klump i magen av nervositet. Mitt medarbetarsamtal började klockan fem, eller nej det blev försenat med tio minuter. Mötet gick bra och efteråt känns det lite pinsamt att man var nervös. Väl hemma igen slog tröttheten med dunderfart, jag la mig på sängen och stensöv. Mina kompisar ringde och sms:ade mig men jag antar att jag svara på endel sms och samtal för vissa sms hade jag läst och några missade samtal hade jag. När klockan var kvart över sju halvvakna jag och ställde mig i duschen. Vet inte vad klockan var men när jag precis hade fått på mig underkläder kom Sara, Sandra och Britta. Det var bara att göra sig klar och försöka vakna. Vi var på bowlingen cirka sju minuter i åtta. Vi började bowla klockan åtta. Det var mycket roligt och trevligt jag vet dock inte om jag visade det bra?! Trött som en jävla åsna var jag resten av kvällen. Ingen alkoholdryck kunde man hälla i sig heller. Bröllopet var imorgon men det var inte problemet, jag skulle ta mig till Vinninga med min bil. Strax innan tolv hade vi tröttnat, vart var allt folk man kände egentligen? Jag åkte hem med Britta och började packa ner allt jag skulle ha med och drog senare till Vinninga. Väl där var jag as hungrig och inte alls trött!? Men vart man än tittade i det huset var det mat man inte fick äta.. än. Hitta mig en pimpim påse som jag åt upp. La mig i soffan och sov med en filt. Jag frös så jag höll på att dö. Vid klockan fem på morgonen orkade jag inte längre frysa mer och la en kuddhög på mig själv.


Lite bilder från kvällen..









Så jävla trevligt med tjejkväll!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback