Skövde & Fest

Klockan fem i halv tio satte jag mig i bilen och började köra iväg till Johanna. Upptäckte att jag körde på reserven och fick tanka, för 12:24 kr/l, fy fan. Hämtade upp Johanna och Sara och vi åkte till McDonald's. Tog oss en frukost och tjöta. Vid halv elva åkte vi iväg till Skövde. Vi hann precis parkera och gå in i Commerce-huset när Britta sa att hon var framme. Vi möte upp henne på Vero Moda. Vi gick en bra sväng inne i Commerce-huset och åt även McDonald's en gång till. Jag hittade mig en klänning på Gina Tricot som jag skulle ha senare på kvällen. Ingen praktisk klänning då jag varken kan dra upp eller ner dragkedjan själv. Vi åkte även till Elins esplanad, där jag köpte mig ett par nya skor. På media markt fick jag ett "super" erbjudande på en tv. Fan att soffan kommer på måndag, var bra sugen på den. Vi får väl se vad tomten kommer med i år! När vi väl var hemma igen fick jag halvt panik fixa iordning där hemma och sen kasta mig in i duschen. Johanna och Britta var och hämta mat. Var hungrig och det är inte bra att festa på fastande magen. Full blev jag ändå, hahaha jag är en määäästare på att skämma ut mig själv, FAN säger jag bara! Det mest pinsamma var nog mina fylle-sms, denna gången var nog värst av alla då min mobil har cp:at ur och inte visar vem jag får sms från utan det står bara numret även fast jag har de inlagda. Jag har verkligen svarat på dem osnyggt. Ja, ja kul hade jag och det var en härlig blandning av människor!! TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER!!!!!


Korten får ett eget inlägg


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback