BAKIS!

Jag kommer inte loss ifrån datorn..


Lördagen den fjortonde augusti

Vaknade runt klockan två med huvudvärk och det första Knutsson gjorde när han vakna var att sätta på musik. Som tur var huvudvärken inte så farlig. Jag var hyffsat seg och låg för det mesta i sängen. Knutsson åkte hem runt fyra kanske? Jag gjorde mig då i ordning för att cykla iväg till pappa. Där träffade jag Robin och syrran också. Käkade spagetti och köttfärssås som satt mycket fint. Gjorde inte allt för mycket där och på kvällen hängde jag med dem ut i Oldsmobilen och cruisa. Vi hann däremot inte ta så lång sväng för min farbror ringde och behövde någon rem av något slag till bilen för den hade stannat. Vi åkte runt i stan och leta på mackar men fanns ingen rem. Så vi fick sätta oss i volvon och åka för att bogsera hem dem. Därefter åkte jag hem och satte mig framför datorn. Hann sitta där i cirka fem minuter innan Sandra ringde på dörren. Hon hade kommit för att tjöta lite och hämta lite grejer hon lämna hos mig igår. Det roliga var när hon åkte hem igen hade hon inte tagit med sig något utan lämnat ännu mer grejer. Det är så härligt att ha Sandra i stan igen. Hon finns här och man kan träffa henne nästan vilken tid på dygnet om man så vill.



Bakisdag med bakistjöt är alltid lika roligt!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback