FEST HOS MIG!

Studa var det... japp blogga va?!


Fredagen den trettonde augusti

Oturs dag? Jag städade hela natten samtidigt som jag prata med Knutsson, gick och la mig runt sju på morgonen. Jag ställde klockan på tolv då jag skulle börjar tvätta. Det fick bli att sova mellan tvättarna. Fick runt två besök av Robin, som hjälpte mig att diska. Jag gjorde iordning på tvätten under tiden samtidigt som jag lagade mat. Strax efter fyra kom Sandra och hämta upp mig och Robin. Vi åkte fram till stan där Sandra och jag gick in på systemet och köpte gott. Robin däremot gick in på hemköp och köpte redbull. Alla åkte hem igen och jag städade det sista innan jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar. Jag hann precis, helvete vad stressad jag var. Mitt hem glänste och var i ordningplockat i ca fem timmar. Festen kom väl igång ordentligt runt nio och det resulterade till trasiga gardiner och en trasig lampa i köket samt storarummet. Jag hoppas alla hade kul för det hade i alla fall jag. Jag hade väl dock inte så jättekul när jag blev inputt i köksbänken med höften före och fick as ont. Sånt är livet. När de andra gick ut la jag mig i sängen och sov. Jag var en aning trött då jag inte sovit så mycket plus alkohol. Fick dock senare besök av Knutsson igen. Vi satte på en film och somna.














Jahapp, blir aldrig som man tänkt sig!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback