Middag, pärmen och Quyen

Borde egentligen studa lite men varför ska det vara så svårt?



Söndagen den åttonde augusti

La mig vid nio på morgonen och vaknade runt tre på eftermiddagen av telefonen. Mamma och syrran ville att jag skulle komma på middag. Så det var bara att pallra sig upp och göra sig klar. Cyklade iväg och åt indiskkycklinggryta med ris och bröd. Runt halv sex åkte jag iväg till Karoline och vi gick igenom pärmen. Vi var väl klara runt halv tio. Jag åkte då hem till Quyen och vi dega framför tvn lite. Närmare klockan tolv åkte vi till jobbet, käka lite och hämta de nya schemat. Åkte hem till Quyen igen och körde lite Jepardy.



Nervös som en gnu!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback