Tillbaka till verkligheten

Har bestämt att jag ska dra mig till tv vid tio i två tiden. då det finns något se värt.


Nittonde juli, jag vaknade hyffsat tidigt och spenderade där med förmiddagen med Quyen. Vi gjorde inte allt för mycket och vid två, halv tre cyklade jag till pappa för lite middag med hela familjen. Mycket trevligt och nu i efterhand kommer jag inte ihåg vad vi åt, kommer ihåg att det var gott och jag åt väldigt mycket. Kan det ha varit någon stark kycklinggryta med nudlar? Vid tre åkte jag till jobbet. Det var verkligen ingen drömstart på jobbet kan jag meddela. Det var bara bita ihop och kasta sig i sängen när man kom hem.




Om man ändå hade sommarlov!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback