Blir aldrig som man har tänkt..

Tycker verkligen rubiken talar för min dag. Det är inte alltid det är en dålig sak för den delen heller. Idag vaknade jag sent, min kropp bestämde sig för att ta en rejäl sovmorgon. Vågar jag ens säg att jag vakna halv två på eftermiddagen? Johanna ringde i vilket fall såfort jag visade att jag levde. Hon ville umgås lite med mig och även ha med mig till besiktningen. Min plan var att verkligen städa min lägenhet till perfektion. Fast så blev det inte utan Johanna kom hit och jag gjorde mig klar och hann som tur slänga in två maskiner tvätt. Vi satt sedan i ca trettio minuter i kön om jag kommer ihåg rätt, utanför besiktningen. Allt gick bra och det var härligt det. Med kurrande magar drog vi till Henrys och åt. Deras smörgåsar är helt otroligt goda! Mätta och belåtna gick vi en kort sväng på stan och åkte några varv runt stan. Såklart fick det även bli en sväng på jobbet, tog oss en god glass. Efter det fick vi dra oss hemåt och Gustav kom strax därefter hem till mig. Jag försökte ta tag i mitt städande och jag fick i vilket fall all tvätt tvättad samt lite disk diskad. Vi pratade och hade det jättetrevligt, vi började även titta på serien Förhäxad. Han gick hem strax innan tolv och jag diskade lite till innan jag gick och satte mig här med lille Merlin. Han är en riktigt skitunge, bokstavligt talat! Jag städade hans bur och på mindre än två timmar hade han bajsat hela 25 jävla bajskorvar. Otacksamma jävel? Nu får jag nog sova om jag ska komma upp är solen är uppe.



Vore kul om det funka..


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback