Megafika

Vaknade (o)fint av mobilen, Sara undra om jag var vaken. Svarade med att inte svara vilket betyder att jag sover, sorry Sara. Gjorde mig klar och fick fint hämta bilen hos pappa då jag var klantig och parkerade där igår. På vägen till stan hamnade jag bakom en velig gammal, gammal tant som var nära på att krocka flera gånger. När hon väl svänger av hamnar jag bakom en köra-max-tjugo-km/h-tant. Borde inte man bli pensionerad från körkortet vid 65 års ålder också? På stan köpte jag mig ett par skor, vanliga svarta tennisskor till sommaren. Hade ett par sådana förra året också, helt underbara men håller bara en säsong. Vi fikade en megafika på 3B, vilket fall Sara och jag, Gustav tog sig en kopp te och ett äpple.

Åkte sedan hem för att sätta igång med mitt tvättande. Snart ska jag ta tag i disken och efter det blir det mys med Gustav och Sara. Måste nog även tvinga med dem till affären då det nästan är tomt i mitt kylskåp OCH frys, mycket illa.

Britta och jag sitter och snackar på msn, längtar så sjukt mycket efter henne nu. Vi planerar lite om hennes ankomst och boende oss mig. Den 29:e ska jag plocka upp henne på resecentrumet.







Längtar till semestern..



malin♥


Kommentarer
Postat av: sara

men till mej sa hon att hon kommer den 28???

2010-03-09 @ 17:34:01
Postat av: britta

Jag kommer söndag kväll - om malin fått det om bakfoten var det så att jag skulle få bedövning den 29 + en fet jävla kanyl i armen och hon ska fanimig hålla mig i handen då!! :D

2010-03-10 @ 15:30:57
Postat av: sara

jag tror nog britta klarar allt:P men en hållande hand e aldrig fel=)

2010-03-10 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback