Solen skiner

Vaknade denna morgonen med en positiv syn på livet. Jag har en egen lägenhet och lever själv. Jag har ingen som gnäller på mig om det ena efter det andra. Jag har ingen att anpassa mig efter och jag gör precis som jag vill när jag vill. Jag ska i försig testa på sambolivet nu när Britta kommer. Henne älskar jag av hela mitt kompishjärta och då vet jag att allt kommer funka fint. Gjorde även något nu på eftermiddagen som jag borde ha gjort för länge sedan. Jag får svar inom 72 timmar. Snart ska jag sätta igång med mitt tvättande eftersom tyvärr så tvättar sig inte mina kläder av sig självt.

Med de orden ska ni veta att jag inte är en person som är förhållande-kär och aggar förtillfället.

Ser här nu att jag inte skrivit om fredagen helt. Jag städade en hel del faktiskt fast sen efter stan hade Sara, Basse och jag förfest här och nu är det väl inte lika fint som det var innan. Fast det gör inget för vi hade roligt. Vi drog även en sväng till stadt, av någon konstig anledning! Vaknade på lördagen utan världens baksmälla. Hade dock förväntat mig det eftersom jag var rätt dragen när jag somnade. Degade sönder dagen med pizza, tv och tv-spel med Sara och Gustav. Bilder kommer..


Inatt stängde jag dörren, vred om nyckeln och slängde den sedan åt helvetet.


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback