Dag ett på ledigheten

Nu sitter man här och har uppdaterat allting, känns bra. Jag ställde klockan på sju imorses för att gå upp och tvätta. Jag tror vi alla vet om att jag snoozade bort en timme. Fast jag har skött mig tvättning i vilket fall. Just nu ligger allt i torktumlaren eller hänger på tork. Till frukost blev det en chokladboll som blev över från gårdagen. Till middag ska det bli hemmalagadkebab, pommes frites och kebabsås. Det ska bli mycket smaskigt men innan jag börjar med maten ska jag göra ett ryck här hemma. Får se hur mycket jag hinner med innan jag ska iväg till Skara för att ta mig en fika med Safaa. Sen får vi se vad som händer mot kvällen.






Ge mig en energikick!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback