Möte, jobb och jobb.


Torsdagen den sjunde oktober

Vaknar av alarmet och kvart i nio blir jag upphämtad av Johanna. Klockan nio började mötet. Jag åt en god bagel och drack en varmchoklad. Väl hemma igen gick jag och la mig igen. Jag var så förbannat trött. Hoppade över maten och sov till klockan halv tre. Åkte till jobbet och jobbade, väl hemma igen satt jag en stund vid datorn för att sedan gå och lägga mig igen.



Fredagen den åttonde oktober

Vad jag minns är att jag ställde klockan på ett och gick då upp. Sover dåligt igen på nätterna och det stör mig så in i bomben. Jag lagade spagetti och köttfärsås i mängder. Kvart i tre åkte jag iväg till jobbet igen för att jobba. Väl hemma igen gick jag och la mig nästan på direkten. Jag kan inte påstå att det hjälpte mig att somna fortare!




Ibland består bara livet av en massa måsten




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback