Städ och socialt umgänge

Har sovit hyffsat bra under dessa lediga dagar. Har haft lite svårt att gå upp utan motivation fast jag har ändå kommit upp före elva på förmiddagen. Vilket är för min del ett stort plus. Idag vaknade jag runt halv elva, elva. jag började plocka lite. Diskade inte klart vilket gör mig frustrerad. Jag dammsög och tvätta golvet så nu luktar det citron i hela lägenheten. Martin kom runt fem och vi tittade på film. Efteråt satt vi och snacka lite samtidigt som vi titta på tv och spela lite kort. Runt kvart i nio gick han hem och jag gjorde mig lite mat. Det var roligt att träffa Martin igen, var väl ett halv år senast om inte mer. Han åker snart iväg och jag är så avundsjuk på honom. Satt under kvällen och fundera över mina framtidsplaner.




Tiden går men inget händer under tiden




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback