Ny dag

Jag vaknar upp och märker att jag inte lyckas sova bort mitt humör. Solen skiner, varför kan inte mitt humör skina också? Jag har inte lust med något förutom att ligga i sängen och förstöra dagen. Jag vet inte vad det är med mig och det är otroligt jobbigt.


Jag vet att det finns en sak jag har tabbat mig med och det har jag inte ens börjat tänka på än. Jag ska fixa det på ett eller annat sätt. Gäller att få det så bra som möjligt, även om det någonsin inte kommer att kunna bli bra.



Måste även tillägga att jag fick en logginlägg av min kusin för några timmar sedan och gissa om jag blev glad över det. En avbrytning i vardagen.




Kan det vara så att jag bara är trött på mig?




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback