Datorn och nyårsklänning

Ledig idag och jag gjorde väl minsta möjliga. Så slö var jag när jag vakna. Låg nästan hela dagen framför datorn och prata med mina nära och köra hemma i Sverige. Ja tills klockan var typ två på eftermiddagen då Fille ringer och säga att vi ska till affärer. Jag gjorde mig i ordning och åkte iväg. Denna gången möttes vi upp i Lloyd center. Tror nog det är Portlands största, känns så i vilket fall. Vi springer runt där och jag provar miljoner plagg. Tillslut går vi in i en affär vi aldrig varit inne i förut. Jag provar massa klänningar och tillslut så hittade jag min nyårsklänning. Tyckte om den mycket och vi båda sa, den ska det vara. Jag tittade aldrig vad den kosta så när jag var framme vid disken var jag beredd på en chock. Ja det blev en glad chock. Den hade kostat 490 sek och nu på rean kostade den 140 sek. Det kunde inte bli bättre. Jag betala och gick därifrån med ett kap. När jag kom hem umgick jag lite med familjen och min dator. Barnen hade kompisar över och de lekte mest med deras nya julklapp, x-box kinect.


Sweetday!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback