Fredagsmys

Underbara fredag, jag skjutsade barnen till skolan. Gottade mig när jag kom hem genom att sova. Vaknade upp och träna lite för att känna mig lite nyttig. Kommer inte ihåg riktigt vad jag gjorde mer under denna underbara fredag. Jag plockade senare upp alla barn från skolan. De ville till sesame donuts så det fick det bli. Jag hade tränat och kände inte för att trycka ner en donat. Känns lite töntigt men jag var stolt över mig att jag inte tog chansen att trycka ner en underbart god donut. När vi skulle lämna av de andra två barnen fick de alla för sig att åka hem till oss istället. Så vi vände vid dörren och åkte hem till oss. De sprang runt och lekte och allt möjligt. Jag fick glatt titta på och fixa snacks. De andra två barnen blev senare upplockade och pappan kom hem med kinamat. Det var underbart gott och starkt. Min lyckokaka bestod av något lyckligt! Sonen åkte iväg på något event. Kvar blev jag och dottern som tittade på Harry Potter och den flammande bägare. Fy bubblans vad jag blev irriterad över filmen. Den är bra och så men stämmer inte så bra överrens med boken. Det är för tillfället den jag läser och har fräshat upp minnet. Tanken var att jag skulle umgås lite med kompisar och gå på bio. Tiden rann iväg då pappan kom hem sent så det fick bli en annan dag. Skönt med en myskväll och bara ta det lugnt. Vi åt även marabou polka, mums!





Softkväll är min kväll






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback