Köra överallt i jobbet

Swimteam som gällde klockan tio. Sonen hängde med och vi spelade lite basket. Jag är inte bra för fem öre. Inte för att jag vill ge allt när jag springer runt i vanliga kläder heller. Läste lite Harry medan jag väntade på dottern. Vi åkte direkt från swimteam till skolan. Sonen skulle ha saxofonlektion och sen basket. Dottern och jag åkte en snabbis till bokhandeln för hon behövde köpa en secretsantapresent som de ger på nyårsafton. Vi hitta en jättebra bok som båda sa att vi är tvungna att läsa sen. Hon hade nämligen sin egna mamma. Det är deras familj och en annan familj som ska göra det ihop på nyår. Vi åker sen hem för att äta lite lunch. Vi sitter sedan mest och pratar vid bordet. Sen får vi studsa iväg för att plocka upp sonen. Snabba ryck hem för att på stört iväg till tandregleringen. Allting gick bra och när vi kom hem gjorde vi inte så mycket förut åt middag och umgicks. Jag frågade även pappan i familjen om Vancouver. Han skulle prata med mamman som slutar jobba imorgonbitti. Fast det blev såfall fredag till söndag, inte fredag till måndag som vi hade hoppats på. Fast man får vara glad över det man får.


Fullrulle, gillart!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback