Att vakna upp i Göteborg


Lördagen den femtonde januari

Vaknade klockan ett och kännde mig lite små seg. Wester och jag drog oss mot soffan och diskuterade vad vi skulle göra idag. När klockan var halv tre kastade vi oss mot Nordstan. Vi fick köa in till systemet. Första gången jag får köa in och det var precis att vi kom in. Jag köpte mig lite gott och efteråt fixa vi lite mat. Jag köpte mig en pizza och choklad. Wester köpte sig noblesse och fet-ing burgaren. När vi precis hade ätit upp kom Basse på besök. Vi satt framför tvn och slappa. Jag tog mig en liten tupplur och Basse åkte hem strax efter. Handbollen börjde och vi tog oss varsin drink och försökte tagga till. Wester spelade även lite tv-spel. Dock gick det inte utan jag stendäcka i soffan klockan ett.













Härlig slappar dag!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback