Så var det måndag igen


Vaknar strax innan sju på morgonen av att det ringer på dörren. Det var Johanna som skulle sova på min soffa eftersom hon skulle vara i stan igen runt klockan tolv. Det var bra onödigt för henne att åka fram och tillbaka till Kållandsö. Vi sov vidare och vaknade av hennes väckarklocka runt halv tolv. Jag vaknar av att jag mår jättedåligt. Johanna åkte strax innan tolv men jag låg kvar en stund till i sängen. Hade världens värk i hela kroppen, mest i luftrören och lungorna. Har skaffat mig en jättejobbig hosta också. Såklart tvingade jag iväg mig till jobbet strax innan klockan tre. När jag kom hem kastade jag mig bara i sängen och somna nästan på direkten, hostan höll mig uppe ett litet tag.





Britta - Trodde det var jag som var med Sandra?!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback