Godis och jag

 
Jobbade ett lite längre pass idag än vanligt men det funkade fint som tur var. Jag skulle nog kunna spendera ett helt dygn på jobbet om det vore så. I vilket fall, när jag kom hem så var jag så jävla godissugen. Det fick bli att Elin och jag fick gå till affären. Hon köpte sig en kladdkaka och jag köpte mig lösgodis. Fantastiskt gott och ångestväckande. Skit också, jag vill gå ner i vikt men tar aldrig tag i det. Jag får damp på mig själv. Jaja, sattt mest och förökte lugna ner mig själv efter allt arbete. Satte mig vid datorn och videosamtala med Sandra. Det var mycket roligt, vi pratade i flera timmar om allt och inget. Älskar att prata med mina flickor! Ska bli gött när Sandra kommer hem till Lidköping igen.





Saknad i smärta





malin♥


Kommentarer
Postat av: Ariastrid

Excellent site!

2011-11-30 @ 11:33:44
URL: http://ariastrid.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback