Jobb och... ja och vadå?


Jag jobbade denna dagen ett kortpass. Vilket var skönt. Jag har varje dag denna veckan cyklat till jobbet och det gör mig väldigt glad att jag har kommit igång med det. Det har även varit dåligt väder så jag har verkligen överträffat mig själv. Det är en bra start på ett lite aktivare liv. Sen måste jag erkänna att jag inte kommer ihåg vad jag gjorde mera. Jag vet att jag städade lite i rummet och var hemma. Jag måste tagit det lugnt och försökt lugna ner mig. Jag är fortfarande på högvarv. Jag ringde även till vårdcentralen för att boka en tid. De skulle ringa tillbaka till mig imorgon runt klockan tio tiden.




Tiden bara försvinner..






malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback