Stan och personalfest


Vaknade av mig själv och var väl hyffsat pigg, jag tror inte jag kan vara pigg. Jag drog med Johanna på stan och vi käka på Henry. Det är lite konstigt att man inte tröttnar på den. En sväng på stan blev det allt innan jag åkte hem för att vila upp mig inför kvällens händelser. Kommer inte ihåg vad klockan var när Johanna hämta upp mig men vi var i alla fall i tid. Vi mötte upp resten av alla kollegor utanför jobbet. Strax efter klockan sex var vi på Källby äventyrsgård. Jag blev lagledare för grupp 3 - Moa, Viktor, Denise och jag. Vi var bäst och det menar jag verkligen. Vi vann nämligen över ALLA! Några gladar och några sura miner men det var värt det. Vi fick t.o.m. visa om en bana för att de inte trodde på oss. Men vi piska på det och ingen kunde säga något mer sen, haha. Det var ritkigt kul, självklart grillade vi lite korv och hade det trevligt.













Mina arbetskamrater är bäst!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback