Äckligt men praktiskt?

Stötte på ett nytt djur/insekt häromdagen. Jag skrek till då den satt i trappan. Trodde det var en spindel först men när jag tittade närmare såg jag att det inte var det. Ja, jag tittar alltid. Fråga mig inte varför men jag måste inspektera även om det är världens fetaste, äckligaste spindel. Mamman kom ner och såg att jag såg förskräckt ut i trappan. Hon sa att hon skulle ta hand om det. Hon trodde också det var en spindel men när hon också tittade närmade sa hon var det var. Kommer inte ihåg vad den hette men det är insekt som äter myggor. Berättade för pappa om det äckliga djuret och det första han sa var att jag skulle importera den.




En bra eller dålig idé?



malin

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Vi har nog med äckliga kryp i Sverige så lägg den i pappans säng eller nåt.. Haha

2011-10-06 @ 12:20:22
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback