HALLOWEEN


var det Halloween. Jag har räknat ner till denna dagen och vet att jag när jag kom hit tyckte jag det var evigheter tills dess. Fast nu är den här och jag bara njuter. Det går inte ens att förklara hur fort dagarna går här. Går dagarna lika fort där hemma? Jag vaknade upp och skjutsade barnen till skolan. Tog mig en liten tupplur när jag kom hem, innan boot camp. Jag var lite små seg denna dagen men träningen gick hur snabbt som helst. Träningen gick bra och armarna kommer att vara möra imorgon. Hem snabbt för att duscha och göra mig i ordning. Jag plockade upp ungarna på skolan. Vi åkte till affären för att köpa blommor. Det är föräldrarnas bröllopsdag idag. Vi köpte även med kakor att dela på. Ni kan gissa hur länge det tog att bestämma en sort med fyra olika barn med fyra olika åsikter. Jag gör aldrig om det igen, blir att åka till donatstället så de får välja sin egna. Lämnade av de andra två barnen och åkte hem med mina två. De var inte hemma så länge för de skulle iväg till kompisarna för att gå trick or treat. Jag skulle stanna hemma med föräldrarna och öppna dörren. Det var super mysigt. Vi tände två brasor och åt gott. Satt och myste i soffan mellan dörringningarna. Den första som kom var en liten tiger och hans superhjälte till bror. De var cirka fyra och två år gamla, super söta. Jag hade såklart på min häxhatt när jag öppnade. Jag tyckte det var många som kom och ringde på men det tyckte inte föräldrarna, haha. Stor skillnad från Sverige. Jag bokade även min resa till MIAMI BEACH! Jag ska möta upp min mamma där och ha det gött. Jag längtar, fast inte för mycket för då försvinner tiden under tiden! Barnen kom hem sent och visa deras mega högar med godis. Vi tog lite bilder ihop och sen var det sängen som gällde. Skolan väntar imorgon..







Älskar HALLOWEEN!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback