SegarSöndag


Behöver jag säga att jag var super trött när jag vakna? Vi sov inte många timmar, Felicia och jag. Vi skrattar fortfarande, två dagar senare åt allt vi sa och gjorde. Jag körde hem Felicia och när jag kom hem tänkte jag baka men det fanns inget smör. Ja man kan ju undra vem som förbrukar allt? De har t.o.m. åkt till ett ställe där de producerar mjöl så man får stora säckar billigt. Haha, det var lite pinsamt men de uppskattar min bakning. Medan jag skjutsade Felicia satte jag igår larmet eftersom ingen var hemma. FEL! Sonen var hemma och alarmet sattesmi gång och polisen blev avkallad i sista minuten. Det hade varit super pinsamt. Tur att sonen visste vad han skulle göra. Jag satte igång ett avsnitt av ghostwisper. Resten av familjen kom hem och tittade med mig. Jag kommer få familjen beroende av bakning och serier. Jag är fan inget bra inflytande! Sonen började bakade en browniekaka så jag gick upp och övade gitarr. Jag har verkligen mycket att öva på. Vi gick igenom hur mycket som helst senaste lektionen. Jag övande inte mycket då jag var super seg. Fick sitta lite marsvinsvakt medan dottern städa buren. Jag saknar Merlin! Min lilla snuttebubbe, hoppas han har det bra. Får gosa med Splatshes medLa mig i sängen och läste lite Harry. Räknade ni också ut att jag somnade? Sov väl cirka i en timme eller en och en halv timme. Det var fint. Gick ner till familjen, vi åt middag ihop och spelade vi lite spel ihop. Supermysigt och roligt. Jag har lärt mig lite nya kortspel medan jag har varit här.


Bjuder på en ful dubbelhaka bild på mig och Splatches!





Då var helgen över igen!




malin

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Det låter som att du har det underbart! Härligt!

2011-10-25 @ 10:11:25
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: sara

haha jaa mitt lilla gudbarn, verkar som det inte går någon nöd på dej direkt där borta=)

2011-10-25 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback