Första april tvåtusentolv

Jag hade ingen att lura och som tur, ingen som lura mig. Jag fick däremot höra om min syster roliga aprilskämt på pappa om hans älskling, Oldsmobilen. Jag skratta så jag vek mig. Jag gjorde mig i ordning och tog en sväng till affären. Blegade runt men hittade inte riktigt något. Jag blev väl lite småsugen på ett par skor. De var ett par träningskor, hel vita. Det var väl de som fick mig att fundera lite. Det finns så mycket att välja mellan här borta så. Jag köpte däremot mig ne mörkchokladkaka. Ja, ni läste rätt. Jag vet inte vad som har flygit i mig. Jag tycker inte om godis längre och mjölkchoklad är för sött. Jag tycker den mörka chokladen smakar perfekt. Den är söt och ger den chokladiga smaken och är ändå söt. Tror allt det är tack vare 60 day challenge. När jag kom hem var Basse inne på skype. Så det blev att jag skypande med honom. Jätteroligt att prata med honom igen, det var ett tag sedan. Vi pratade en massa om framtiden. Nästan så jag längtar hem lite så man kan sätta fart. Jag spenderade resten av dagen i det fina vädret och städade huset lite smått.







När veckan börjar ta slut kommer de fina vädret!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback