Jello for the people

Ska jag minnas allt, usch hatar att ligga efter med bloggningen. Tänker varje natt när jag går och lägga mig att jag ska printa lite. Inte för att det blir så utan jag har börjat att glo på Supernatural istället. Jag somnar tidigt också. Tror det har med dieten och träningen. Sover så mycket bättre för den delen. Ingen vanlig måndag denna dagen utan det har nu gått tre veckor på dieten. Så från och med nu får jag äta Jello. Det är typ vatten blandat med smak som blir gelé. Det är inget socker och ca 10 kalorier i det. Det är min efterrätt och jag ska njuta av det. Tyvärr tar det långt tid att stelna så det blev inget denna kväll. Den fick stå och stelna över natten. Boot camp som vanligt och det tog nästan kol på mig, underbart! Swimteam som gällde på eftermiddagen. Hände nog inte så mycket mer, var helt slut efter boot camp.



Dagen i oordning!







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback