Ny vecka utan motivation

Tack Anna för din gulliga kommentar! Det värmer alltid.

var det måndag igen. Så kände jag verkligen och det tog emot. För det första vill jag inte att tiden ska gå så fort. Fast fick en känsla av att jag orkade inte med vardag. Jag ville ha lite ledig och inte göra ett skit. Rättare sagt ha lite mer ledigt. Känns fel att säga det. För jag har hur mycket egentid och ledig tid som helst. Fast det har blivit rutin på det nu. Det är tråkigt att vakna upp samma tid varje dag och skjutsa iväg ungarna. Jobbet i sig är inte tråkigt och en dag ser aldrig likadan ut. Fast det har med rutiner. Jag mår hur bra som helst av det, kroppsmässigt men pyskiskt sätt vill jag ha crazy bananas varje dag. Fast skulle jag ha det skulle jag skrika om rutiner. Kan jag inte bara nöja mig. Känns som jag börjar känna en helt ny sida av mig själv. Det är därför jag är här. Växa och lära känna mig själv. Jag har snart varit här i sex månader. Man kanske hamnar lite i en svaka nu. Fast det känns konstigt när jag trivs så bra. Det går nog över, kanske har med att jag snart blir moster också. Fast hur kan det? Jag har inte ens fattat att jag ska bli det. Det är lite konstigt hur man funkar ibland. Dagen flöt på som vanligt och jag åkte till boot camp. Där jag inte hade samma motivation. Usch vad tråkigt det är. Jag hade inte den kämpar glöden jag brukar. Jag gjorde allting men jag gav inte det lilla extra. Jag åkte med dottern till swimteam och hade med min Harry. Jag läste som attans. Jag fastnade helt i boken. Har plågat mig igenom boken hittills. Den är inte min favorit men den är fortfarande bra. Kan det ha med att jag ville bort från vardagen och fick läsa om andras bekymmer eller handlande om att jag hade mer energi över eftersom jag inte gav allt och lite till på träningen. Umgicks med familjen och mådde gott. Missade tjugo minuter av Heart of Dixie för att jag glömde av tiden när jag busade med barnen. Åt lite Jell-o under dagen.








Det går trögt nu!








malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback