Söndags svett och skratt

Vaknade runt nio och sprang ner för att äta. Magen kurrar förbaskat mycket och jag blir alltid uppspelt av tanken frukost. Mätt och surfat klart på internet tog jag på mig träningskläderna. Jag powerwalka, jogga och sprang milen. Pressade mig själv och det kändes underbart. Kan jag inte få sån motivation varje gång jag tränar. Lunchen väntade när jag var klar. Satte mig vid datorn och snackade lite med Andreas undertiden. Alltid roligt att ha sällskap vid matbordet. Duschade och umgicks med sonen hela kvällen. Vi spela spel och snackade. Klockan sju började Grammis galan. Det är ett måste att se så vi satt bänkade vid den stora tvn. Dottern och mamman kom hem från deras resa. Dottern hade en fotbollscup i Arizona. Hela familjen satt ihop och tittade på Grammis galan. Det var supermysigt. Pappan hade gjort chokladjello som vi kunde mumsa på också. Åh, jag älskar sådana här stunder!



Panik om tid..







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback