Träning och socialtumgänge

Bästa med lördagen var att jag vakna upp utan magont och tränings sugen. Jag körde till med milen och slappade resten av förmiddagen. Ja, jag vaknar tidigt numera! Vi skulle ha besök av sonens kompis och hans föräldrar ikväll men jag hade andra planer. Elena kom och plocka upp mig. Vi drog till Washington square och kolla. Vi käkade på cheesecake factory. Jag åt en jättegod sallad! Dessvärre blev det ingen efterrätt även om det inte hade suttit fel. Det är numera inte många dagar kvar av challengen. Jag ska klara detta! Mätta och belåtna drog vi en runda på target. jag hittade lite grejer till lilla Leah. Vi drog till biografen och såg filmen This means war. Filmen var helt okej. Det var en sån film man kunde lista ut vad som händer. Klassiker då kanske? Det var rolig humor i filmen i vilket fall. Tuggade nog upp ett helt paket med tuggummi under filmen. Vad gör man inte för att bota vanor och sockerberoende. Någon annan som har samma beroende är hundarna..




Superkväll med Elena!







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback