Bullar, pool och Toro bravo

Dottern låg kvar och kryade på sig där hemma. Så idag var det bara sonen och jag som åkte till swimteam. Efteråt köpte vi grejer till kanelbullar. När vi kom hem började vi baka. Vi gjorde dubbelt recept. Mamma ringde upp på skype en sväng. De slutade med att vi gjorde 75% kanelbullar och 25% vaniljbullar. När vi var klara hoppade vi i poolen. Elena och mamman gjorde oss sällskap. Vi körde lite vatten volleyboll. Elena och jag förlora båda gångerna, av rena misstag. Det får bli om-match snart. Vi låg och flöt i poolen ett bra tag. Elena och jag klev upp och åkte iväg till restaurangen Toro bravo runt halv åtta tiden. Toro bravo är en känd tapas restaurang. Det var riktigt gott. Avslutade med efterrätt på Papa Haydn. Vi exploderade nästan eftersom de var så stora potioner. Jag åt knappt halva och mådde dåligt bra, haha. Hem för att sova av sockerruset.
 
 
 
 
 
 
Checkar av en del på listan...
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback