Ärenden i all ära

Fick iväg dottern till skolan. Sonen har redan gjort sin sista dag. Skypade med pappa och syrran. Det blev även lite skypande med mamma innan jag åkte till affären. Jag köpte graduations presenter till barnen. Det var inget märkvärdigt. Svängde in till posten och köpte ett mega kuvert till pappas delar som jag skulle ha skickat för flera dagar (läs veckor) sedan. Lyckades få igång två maskiner tvätt. Det är inte det lättaste när man bara har ett fungerande ben. Godingen Moa loggade in skype och vi tog oss ett långt välbehövligt snack med mycket skratt. Tog tag i mina räkningar jag hade fått. Mamman tyckte de såg konstiga ut och sa till mig att ringa. Riktigt, så var det. De hade skickat ut räkningarna innan de fått försäkringsuppgifterna. Jag fick glatt riva sönder räkningarna och återvinna pappret. Plockade upp tjejerna på skolan. Middag med familjen och lite familjehäng under kvällen. Mamman kom in under kvällen och snacka lite. Hon tittade även på mina ärr.
 
 
 
Bor i bilen.
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback