Fathers day

Farsdag här i USA. Jag hade inte köpt något till mamman på morsdag så jag kunde inte med att köpa något på farsdag. Jag hade ångest över det hela dagen. Jag skypade en snabbis med Britta innan Elena plockade upp mig. Vi åkte iväg till IKEA. Jag behövde handla inför nästa helg, Midsommar! Vi åt såklart en köttbulle lunch och gick en sväng. Jag hade världens största smile inne på IKEA. De hade fått in så mycket gott. Jag köpte sill, marabou, kexchoklad, Önos saft och dammsugare. Mätta och belåtna tjejer drog från IKEA till New season. Elena ville köpa en chokladask till mina föräldrar. Hon kände att hon behövde ge dem något för att hon var här så ofta. Vilket hon egentligen inte behövde göra men choklad uppskattas alltid. Vi fick även panik under bilresan om hur lite tid vi har kvar här i Portland. När vi kom hem till mig satte vi oss på min altan och skrev en lista över saker vi måste göra innan vi åker hem. Vädret stekte på och vi fick ta upp ett parasoll p.g.a. min solbränna. Elena gjorde oss sällskap under farsdags middagen. Vi skålade med champang och gotta oss. Vi åt mycket god middag och efterrätt. Det bästa av allt var att ungarna fixade städningen. Pokerbordet åkte fram efter middagen. Jag spelade tydligen som en viking. Jag ägde sönder på poker och vann stort. Vi spelade texas hold em. Det satt utmärkt att vinna. Mitt under pokern pausade vi för att ha present öppning. Underbara dag säger jag bara. Pappan fick en scrapbook och jag var tydligen med i den, hihi. När alla gick och la sig drog Elena och jag ett avsnitt av Prison Break. Ja, man kan lugnt säga att vi är fast.
 
 
 
LIKE A WIKING!
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback