Utmattad hjärna

Kunde verkligen inte sova inatt. Jag hatar när det blir så. Jag är tillbaka i mina gamla dåliga vanor. Jag är slö som attans men inte trött. Jag får inte den motion jag behöver och äter inte alls lika bra längre. Jag blir så trött på mig själv. Fast mer trött är jag på min jävla ankel. Den har förstört så mycket för mig nu. Jag fick gå upp tidigt för att barnen hade swimteam och swim-work out. Först var det dotterns swimteam och sen sonens swim work out. Han ville verkligen och han gjorde allt för att slippa det. Det blev många diskutioner innan ungen kom iväg och börja simma. Dottern och jag hängde under tiden. Vi fick inte titta på men vi satt där ändå, utan att han såg oss. Förstår inte varför han är så töntig om det. Vi tittar inte på honom utan läser en bok eller gör något annat. Jag var bra trött efter att fått två ynka timmar sömn och sen sitta och tjata på en unge. När vi väl var hemma igen städade jag lite i köket. När mamman kom hem la jag mig för att vila på soffan lite. Jag sten somnade och vaknade fyra timmar senare. Det var inte den mest effektiva dag jag har haft. Strawberry shortcake till efterrätt och skype med mamma och Elena under kvällen. Jag somnade gott igen på kvällen. Man kan lugnt säga att jag var trött idag.
 
 
 
Trötter!
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback